الیاف دیپلمات دلیجان

شرکت الیاف شاهکار نرمینه ( ثبت 1685 )

درباره ما

شرکت الیاف شاهکار نرمینه (الیاف دیپلمات)

این شرکت یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی بازرگانی دیپلمات دلیجان می باشد،که در زمینه تولید الیاف سالید و ریسایکل واقع در شهرک صنعتی دلیجان در استان مرکزی به بهره برداری رسید.                                        این شرکت در زمینی به مساحت 21300 متر مربع و زیربنای 10000 متر مربع و با بکارگیری بهترین و بروزترین ماشین آلات وارداتی و متخصصان ونیروهای با تجربه  فعالیت خودرا آغاز کرد.                                                           شرکت الیاف دیپلمات در عرصه تولید الیاف پلی استر باکیفیت ترین محصولات خود را از مواد اولیه بازیافت بطری های پلی اتیلن ترفتالات (Pet) و چیپس ورجین پتروشیمی درانواع رنگهای مختلف با ظرفیت سالانه 8000 تن تولید می نماید.  شرکت الیاف دیپلمات یک شرکت تخصصی در تولید الیاف مصنوعی است که ممکن است در زمینه‌های مختلفی مانند صنایع نساجی ، پوشاک، و … فعالیت داشته باشد. این شرکت  از فناوری‌های مدرن برای تولید الیاف با ویژگی‌های خاص و با کیفیت بالا استفاده می کند. این شرکت به منظور بهبود کیفیت و خصوصیات الیاف، به تحقیقات و توسعه فناوری‌های نوین متمرکز می باشد.  همچنین، توجه به مسائل محیطی و پایداری  جزء اهداف این شرکت باشد.   الیاف دیپلمات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند نانوتکنولوژی در فرآیند تولید الیاف خود اقدام می کند. این تکنولوژی‌ها می‌توانند بهبودهای چشمگیری در مقاومت، وزن ، و ویژگی‌های مکانیکی الیاف ایجاد کنند. همچنین ، توسعه الیاف قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست نیز  از اهداف این شرکت می باشد، به‌ ویژه در پیشروی در مسائل پایداری محیطی در صنعت الیاف و پارچه.                                          این شرکت با افتخار عضو انجمن صنایع نساجی ایران می باشد.

درباره ما

شرکت الیاف شاهکار نرمینه (الیاف دیپلمات)

این شرکت یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی بازرگانی دیپلمات دلیجان می باشد ، که در زمینه تولید الیاف سالید و ریسایکل واقع در شهرک صنعتی دلیجان در استان مرکزی به بهره برداری رسید.  این شرکت در زمینی به مساحت 21300 متر مربع و زیربنای 10000 متر مربع و با بکارگیری بهترین و بروزترین ماشین آلات وارداتی و متخصصان ونیروهای با تجربه  فعالیت خودرا آغاز کرد. شرکت الیاف دیپلمات در عرصه تولید الیاف پلی استر باکیفیت ترین محصولات خود را از مواد اولیه بازیافت بطری های پلی اتیلن ترفتالات (Pet) و چیپس ورجین پتروشیمی درانواع رنگهای مختلف با ظرفیت سالانه 8000 تن تولید می نماید.  شرکت الیاف دیپلمات یک شرکت تخصصی در تولید الیاف مصنوعی است که ممکن است در زمینه‌های مختلفی مانند صنایع نساجی ، پوشاک، و … فعالیت داشته باشد. این شرکت  از فناوری‌های مدرن برای تولید الیاف با ویژگی‌های خاص و با کیفیت بالا استفاده می کند. این شرکت به منظور بهبود کیفیت و خصوصیات الیاف، به تحقیقات و توسعه فناوری‌های نوین متمرکز می باشد.  همچنین، توجه به مسائل محیطی و پایداری  جزء اهداف این شرکت باشد.   الیاف دیپلمات با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند نانوتکنولوژی در فرآیند تولید الیاف خود اقدام می کند. این تکنولوژی‌ها می‌توانند بهبودهای چشمگیری در مقاومت، وزن ، و ویژگی‌های مکانیکی الیاف ایجاد کنند. همچنین ، توسعه الیاف قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست نیز  از اهداف این شرکت می باشد، به‌ ویژه در پیشروی در مسائل پایداری محیطی در صنعت الیاف و پارچه.  این شرکت با افتخار عضو انجمن صنایع نساجی ایران می باشد.

الیاف دیپلمات شاهکاری از لطافت و زیبایی

تماس با ما

جهت مشاوره و خریدمحصولات باماتماس بگیرید.

شرکت الیاف شاهکار نرمینه         (ثبت 1685)

الیاف دیپلمات دلیجان 

تلفن کارخانه و دفتر مرکزی : 44433180-086

نمابر: 44433315-086

ایمیل

info@Diplomatfiber.ir

مدیریت و فروش : 09183660045

بازرگانی و فروش : 09183668226

نشانی دفترمرکزی و کارخانه : ایران، استان مرکزی ، دلیجان  شهرک صنعتی جاده اصفهان انتهای بلواراصلی،کوچه زنبق  کدپستی 3799157738

X